Bing annoncering

Vi kan hjælpe med at opsætte din Bing konto fra bunden eller ud fra din Google Ads konto. Bing annoncering hjælper din virksomhed med at være tilstede online.

Bing Ads er et supplement til Google Adwords. Bing er Microsofts version af Google, og Bing Ads er deres annonceringsplatform som fungerer præcis som Google Adwords. Bing har langt færre besøgende end Google i Danmark, der ejer 90% af markedet. Derfor anses Bing som værende et supplement til Google Adwords og ikke et alternativ.

Kører du allerede Google Adwords? Så er der ingen undskyldning for ikke at komme i gang med Bing annoncering. De to systemer fungerer fuldstændig ens, derfor er det rent faktisk muligt blot at kopiere din eksisterende Adwords konto til din Bing Ads konto, hvorefter du vil annoncere ligesom på Adwords.

Vi anbefaler dog altid du lige gennemtjekker alt er, som det skal være, men det er altså utrolig nemt at komme i gang, hvis du allerede er i gang på Googles platform.

MARTIN SØLBERG

MARTIN SØLBERG

Direktør & Digital konsulent

E-mail:      ms@clickin.dk
Mobil:       51 91 11 36

3 grunde til at vælge os

Ingen binding

Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.

Fuld transparens

Du vil få fuld adgang til vores timeregistering og udført arbejde hver måned.

Fast kontaktpeRson

Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.

Er Bing Ads en god forretning?

Konkurrence på Bing

Bing fungerer som på samme måde som Google Adwords, et auktionsbaseret system, der betyder, jo flere der byder, jo højere bliver prisen på det pågældende klik. At søgemaskinen har langt færre besøg betyder også langt færre annoncører. Der er dog stadig omtrent 10%, der stadig benytter Bing, og det er ærgerligt, ikke at ramme dem gennem din annoncering.

Derfor ser vi typisk betydelig lavere klikpriser hos vores kunder, hvilket betyder at Bing annoncering er langt nemmere og hurtigere at gøre til en god forretning for de fleste virksomheder end Google Adwords.

Supplement til Adwords

Vi anbefaler aldrig vores kunder at benytte Bing Ads som deres primære PPC (Pay Per Click) kanal, men vi ser oftest at Bing er en utrolig afkastgivende kanal til kunder, der allerede er godt kørende på Adwords platformen.

Vi kan nemt overføre de nuværende informationer, og ca. 10% af alle danskere benytter stadig Bing som deres foretrukne søgemaskine. 

Derfor anbefaler vi klart vores kunder, der har en profitabel forretning på Adwords også at benytte Bing Ads og forøge deres eksponeringer, trafik og afkast.

Certificeret Bing partner

Selvom Bing har lavere konkurrence og dermed også typisk en lavere klikpris, så skal det stadig opsættes og optimeres løbende.

Hos Click in er vi Certificeret Bing Partner (Bing Ads accredited professional), hvilket betyder, at vores medarbejdere har bestået de nødvendige eksaminer for at håndtere jeres konto optimalt.

Du kan kontakte os på info@clickin.dk eller ringe 71 96 93 10.

Skal vi samarbejde?

Vi hjælper virksomheder med at skabe øget synlighed og salg igennem digitale marketing strategier.

Forside

om os

artikler

guides

kontakt

Naverland 2, 2600 Glostrup, CVR: 38527002
71 96 93 10 / info@clickin.dk

© Click in ApS. Alle rettigheder forbeholdes.