Jimahegn
SÅDAN FIK JIMAHEGN 105% ORDRE
Jimahegn sælger hegn og hegnsløsninger på nettet til både B2C og B2B markedet. Jimahegn tilbyder alt inden for hegn, hegnsløsninger og tilbehør til hegn.
Sæsonudsving
Jimahegn er i et marked, hvor salget er præget af både sæson og vejr. Vi fik derfor lagt en komplet marketing strategi, der tog højde for:
- Hvor meget budget skal vi bruge i de enkelte perioder
- Hvilke kanaler skal vi fokusere på i de enkelte perioder
Dette medførte at vi fik betydeligt mere ud af det samlede marketing budget på årlig basis. I perioder, hvor antallet af søgninger steg fokuseret vi på betalte kanaler (Google Ads, Google Shopping og Facebook annoncering), mens vi i lavsæsonen fokuserede på at optimere og udarbejde indhold for at ligge bedre i de organiske resultater.
Komplet tracking
Det første vi gjorde, da vi gik i gang med arbejdet, var at sikre, at vi havde komplet tracking på tværs af de digitale platforme. Jimahegn har i flere tilfælde en kunderejse, der strækker sig over flere uger, og det var vigtigt at vi kunne tracke og attribuere denne værdi ud til de enkelte kanaler bedst muligt.
Vi sørgede for komplet tracking på tværs af Facebook Analytics og Google Analytics og brugte tid på at validere resultaterne og attribuere denne værdi ud til de enkelte kanaler.
Vi drøftede jævnligt resultaterne fra de enkelte kampagner og kanaler for at vurdere, hvor vi fremtidigt skulle lægge både fokus og markedsføringsbudget.
%
flere organiske besøg
%
Flere ordre
%
Øget ROAS
%
Øget konverteringsrate
______Udtalelse
Deres gennemsigtighed i priser og den ekspertise og interesse de har vist over for os er uhørt i den branche som de er.
Hvis du ønsker et firma som går i dybden med hvad det er for et firma du driver og hvor du skal hen, samtidig med at priserne og gennemsigtighed er en del af det. Så vælg ClickIn, jeg har kun positive ord overfor dem.
Daniel Kjær
______RESULTATER VI ER STOLTE AF
Vi lever af tilfredse kunder – Se nogle af vores succesfulde cases herunder.