CASE

stayonline

Stayonline ønskede en komplet digital strategi, der skulle sikre flere relevante besøg i slutningen af kunderejsen og flere bookinger.

SÅDAN FIK Stayonline 205% FLERE bookinger

I et meget konkurrencepræget marked kendt for at bruge mange annoncekroner var fokus at være tilstede på alle relevante søgeord i det rette geografiske område.
StayOnline

Stayonline er et autoriseret Apple, Samsung og Huawei værksted, der reparerer alle mobiler og tablets indenfor disse mærker.

Struktur og systematik

I en branche hvor der findes rigtig mange enheder, modeller og mærker, startede vi med en komplet omstrukturering af Google Ads kontoen. Omstruktureringen skulle sikre, at vi var 100% tilstede på alle modeller, mærker og reparationstyper. Vi gik systematisk til værks på alle tænkelige søgeord og endte om med flere end 1.500 søgeord fordelt på de 3 mærker.

Kontoen blev tilpasset alle disse søgeord, så vi hurtigt og nemt kunne få et overblik over, hvilke modeller, mærker og reparationstyper, der performede bedre end andre. Dermed kunne vi hurtigt optimere ud fra dette.

Geografi og konverteringer

I dette tilfælde havde Stayonline 2 fysiske butikker / indleveringssteder i hhv. København og Aalborg. Vi var meget bevidste omkring, at annonceringen ikke måtte gå for bredt ud, da vi skulle bruge annoncekronerne bedste muligt.

Vi fik lavet en dybdegående analyse baseret på konverteringer, hvor vi hurtigt kunne se, hvor mange km. væk fra de enkelte indleveringssteder vi kunne annoncere og stadig få en fornuftig pris pr. konvertering. Herefter blev dette implementeret i vores kampagner.

Dette gav 147% flere besøg og samtidig 205% flere bookinger.

%

Flere bookinger

%

Flere besøg

%

Øget synlighed

%

Flere organiske besøg

Udtalelse

I både DK og USA bruger StayOnline Click in til at hjælpe os med SEO, Adwords og SoMe. Det betyder, at StayOnline og Click in arbejder tæt sammen om StayOnlines digitale udtryk og markedsføring.

Når jeg skal vælge en god samarbejdspartner, er der nogle punkter, som er særligt vigtige: 

Tillid, Struktureret miljø, Deadlines og aftaler bliver overholdt, Fleksibilitet, Gennemsigtighed i økonomi og Nemt og overskueligt overblik over KPI’er.

Martin og hans team er en fornøjelse at arbejde sammen, da alle ovennævnte punkter altid bliver overholdt. 

Jeg er glad for, at Click in er med på vores rejse både i ind- og udland.

{

Anders Laidlaw Kjærsgaard

Operations Manager, StayOnline A/S

RESULTATER VI ER STOLTE AF

Vi lever af tilfredse kunder – Se nogle af vores succesfulde cases herunder.

Uptime development

uptime development

+319% flere henvendelser.

Visuelbyg

Visuelbyg

+747% flere besøg.

Dinbyggerådgiver.dk

Dinbyggerådgiver

+266% flere leads.

Skal vi samarbejde?

Vi hjælper virksomheder med at skabe øget synlighed og salg igennem digitale marketing strategier.

Forside

om os

artikler

guides

kontakt

Naverland 2, 2600 Glostrup, CVR: 38527002
71 96 93 10 / info@clickin.dk

© Click in ApS. Alle rettigheder forbeholdes.