Kompetence

Remarketing

Er du tilstede efter dine besøgende har forladt din hjemmeside? Remarketing giver dig mulighed for konstant at være top of mind hos dine tidligere besøgende.
Googles remarketing og Facebooks retargeting giver dig mulighed for, at vise annoncer og justerer dine budpriser til folk, der allerede har besøgt din hjemmeside. Det vil sige folk, der aktivt har valgt at besøge din hjemmeside enten direkte eller igennem en anden marketingkanal. Remarketing er en af de mest effektive og billigste måder for forretninger at få konverteringer, hvad enten det gælder B2B, B2C, E-Commerce eller servicevirksomheder.

Remarketing giver dig mulighed for løbende at præge dine tidligere besøgende og på den måde være top-of-mind, når de skal tage en købsbeslutning. Remarketing performer specielt godt ved længere kunderejser, hvor beslutningen om køb tager længere tid.

MARTIN SØLBERG
Adm. direktør og digital konsulent
ms@clickin.dk
51 91 11 36

____3 grunde til at vælge Click in

Ingen binding

Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.

Fuld transparens

Du vil få fuld adgang til vores timeregistrering og udført arbejde hver måned.

Fast kontaktpeRson

Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.

______Sådan arbejder vi med remarketing

Segmentering

Selvom du blot kan målrette din annoncering andre steder på nettet til folk, der har besøgt din hjemmeside, kan du målrette den endnu mere specifikt. Både med Facebook, Instagram og Google kan du b.la. målrette mod:

  • Besøgende der har besøgt en specifik underside / eller produkt
  • Besøgende der har tilføjet varer, men endnu ikke bestilt
  • Besøgende der har bestilt (E-Commerce)
  • Besøgende der har kontaktet jer (servicevirksomheder)
  • Besøgende der har set mere end X antal sider
  • Besøgende der har brugt X antal minutter på siden

Mulighederne er uendelige for, hvad du kan målrette annonceringen imod. Jo mere specifik du kan være med din segmentering, jo større chance er der for, at du får succes med remarketing.

Display Ads

Vi anbefaler, at noget af det første du bør få sat op er remarketing med Display Ads. Dette betyder, at besøgende der opfylder jeres krav fra punktet segmentering, vil se jeres annoncer rundt omkring på nettet på de hjemmesider, som de besøger. Det eneste krav er, at der skal være lagt en cookie i deres browser og hjemmesiden skal benytte Google AdSense Annoncer.

Google AdSense benyttes ikke som mange tror, kun af små sider, men de store mediesider benytter dem også. Hermed vil jeres brand kunne vises på mange af de store mediers hjemmesider, uden I skal betale en formue for bannerplads.

Vi har rigtig gode erfaringer med remarketing igennem Display annoncering, da det oftest skaber en øget brandværdi og rent datamæssigt er profitabelt ift. CPA (Cost Per Action).

RLSA (søgeannoncer)

RLSA er også kendt som Remarketing Lists for Search Ads, og er definitionen for remarketing i søgeresultaterne (Google Adwords eller Bing Ads).

Hvis du tror, en bruger søger efter dit produkt, besøger din side og køber i én omgang, så tager du meget fejl. Vi ser oftest en lang rejse fra første interaktion til køb (alt efter produkt og branche). Det er derfor utrolig vigtigt, at du i din PPC annoncering på Google eller Bing byder højere på besøgende, der har besøgt din side og søger efter dit produkt igen.

På denne måde sikrer du dig, at dén besøgende, der har set din hjemmeside, vil se dig i toppen af søgeresultaterne, næste gang de søger efter dit produkt eller din service.

Flows i remarketing

Hvad enten det er Facebook eller Display, så er det vigtigt at du benytter flows, når du sætter din remarketing kampagne op. Besøgende hader spam, og hvis du viser den samme reklame i 30 dage i træk, vil de betragte det som spam og associere din virksomhed med noget negativt.

Det er derfor utrolig vigtigt, at du opsætter flows i både Display annonceringen og Facebook retargeting. Det vil sige, at hver bruger maksimalt ser en annonce X antal dage før design og budskab ændres.

Vi sætter typisk vores kampagner op i:
• 0-7 dage
• 7-14 dage
• 14-21 dage
• 21-28 dage

______RESULTATER VI ER STOLTE AF

Et udvalg af kunder vi har hjulpet med at vækste med remarketing

Uptime development

____uptime development

+319% flere henvendelser.

Visuelbyg

____Visuelbyg

+747% flere besøg.

StayOnline

____stayonline

+205% flere bookinger.

______Udtalelse

Click in har udvist stor ekspertise på området, og de har håndteret vores SEM marketing (SEO/Google Ads) over alt forventning. De leverer altid timeseddel samt rapporter til tiden samt i et format der giver et godt overblik over de vigtigste KPI’er for vores forretning.
{

Ronni Madsen

Uptime development A/S

____Skal vi samarbejde?

Vi hjælper virksomheder med at skabe øget synlighed og salg igennem digitale marketing strategier.