Google Tag Manager

 
 

Google Tag Manager (GTM) er utrolig effektiv, hvis I ønsker at få meget detaljeret data om jeres brugere og deres adfærd. Google Tag Manager giver jer mulighed for at tagge alle elementer op på siden, så I kan se præcis, hvad der brugerne foretager sig på siden.

Dette betyder, at I kan få en fornemmelse omkring, hvor langt brugerne scroller på siden, hvilke elementer i kontaktformularen brugerne ikke udfylder, hvor brugerne klikker på siden og om de ser videoerne på siden. Alle disse data kan bruges til at optimerer bla., konverteringsraten i forhold til salg og leads.

Opsætning

Vores eksperter står for hele den tekniske opsætning af Google Tag Manager (GTM).

Mål / Sporring

Vores eksperter hjælper med at sætte mål og e-handelssporing op igennem Google Tag Manager.

Events

Vi hjælper med at sætte event sporring op, så vi får værdifuld data om brugeradfærden.

Vi bygger mobilvenlige hjemmesider

Få værdifuld data

Google Tag Manager (GTM) kan hjælpe jer med at få værdifuld data om jeres brugere og deres adfærd på jeres hjemmeside. Igennem Google Tag Manager (GTM) kan vi hjælpe jer med at tagge de vigtigste faktorer op, så I får data I kan bruge og træffe beslutninger ud fra.

Hvorfor vælge os?

Vi har erfaringen og eksperter til at hjælpe jer med at sætte jeres Google Tag Manager (GTM) konto op. Vi vil stå for alt det tekniske og forklarer om de vigtigste KPI'er, som I skal kigge efter i jeres rapporter. Vi vil følgende evaluerer og optimerer Google Tag Manager kontoen for at sikre, at I får den bedste og mest værdifulde data til at træffe beslutninger.

Mangler du en ny hjemmeside

Fortæl os om jeres projekt

Lad os hjælpe med at opsætte jeres Google Tag Manger (GTM)

Udnyt potentialet i værdifuld data i jeres virksomhed, der kan hjælpe jer med at tage de rigtige beslutninger baseret på data.

Felter markeret med * skal udfyldes