Markedsføring i Sociale Medier

LinkedIn annoncering

LinkedIn giver B2B virksomheder mulighed for at målrette deres annoncering mod målgrupper og segmenter, som I ønsker at nå ud til.

For B2B virksomheder kan LinkedIn være en af de bedste og mest værdiskabende platforme at annoncere på. LinkedIn giver os mulighed for at målrette mod segmenter og målgrupper som jobtitler, industrier og medlemskab af industrier.

Sammen med jer udarbejder vores eksperter en skræddersyet strategi, der passer perfekt til jeres mål, behov og branche. Vi vil sammen opsætte buskaberne vi ønsker at sende ud, og efterfølgende vil vores eksperter sætte det tekniske op i form af annoncering og sporring. Vores sporring på vores annoncering sikrer, at I 100% ved, hvad I får ud af jeres annoncering på LinkedIn samt, hvor mange leads I får dagligt, ugentlig og månedligt fra jeres annoncering på LinkedIn.

Teknisk opsætning

Vores eksperter vil sætte det tekniske set-up på LinkedIn op. Vi vil sætte kampagner, målgrupper og annoncer op, så I kan bruge tiden på dét I er gode til og lade os hjælpe med at få flere leads fra LinkedIn.

Tracking / Sporring 

Vores eksperter vil sætte tracking og sporring op på LinkedIn og jeres hjemmeside. Dette sikrer, at I 100% ved, hvad I får ud af jeres annoncering på LinkedIn samt, hvor mange leads I helt konkret får.

Rapportering

Vi vil ugentligt og månedligt fremsende en rapport over vores arbejde og resultatet af annonceringen på LinkedIn. Udover dette vil I få en komplet plan over kommende tiltag, så I er med i processen.

Fortæl os om jeres projekt

Vi er klar til at hjælpe jer med en succesfuld LinkedIn strategi, der kan hjælpe jer med at få flere leads.

Felter markeret med * skal udfyldes