LinkedIn annoncering
LinkedIn er et professionelt medie. Derfor er LinkedIn meget værdifuld for B2B virksomheder. Vi anbefaler alle B2B virksomheder at prøve LinkedIn annoncering af.
Hvis du gerne vil høre om LinkedIn annoncering, kan give mening for din virksomhed. Så er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os.
____3 grunde til at vælge Click in
Ingen binding
Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.
Fuld transparens
Du vil få fuld adgang til vores timeregistrering og udført arbejde hver måned.
Fast kontaktpeRson
Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.
______Sådan fungerer LinkedIn annoncering
Segmentering
Modsat Facebook er kulturen på LinkedIn, at størstedelen skriver deres jobtitel ind og udfylder deres profil fyldestgørende. Dette giver annoncører mulighed for meget præcist at målrette annonceringen ud fra disse informationer. Du kan b.la. målrette mod:
- Deres jobtitel
- Deres jobfunktion
- Deres branche
- Grupper på LinkedIn
- Virksomheders navn
- Størrelsen på virksomheder
- Demografi (køn, alder etc.)
- Geografi
Da det er et professionelt medie og brugerne oftest gør meget ud af udfylde deres profiler, kan du næsten altid være sikker på at ramme den målgruppe, du har segmenteret helt præcist.
Annonceformater
På LinkedIn er der overordnet to forskellige annonceformater. Du kan enten vælge at lave et sponsoreret opslag fra dine organiske resultater eller almene CPC kampagner.
Du kan både lave bannerannoncering eller annoncer med billeder, tekst og links. Vi anbefaler klart at du vælger at benytte de almene annoncer med billeder og tekstlinks.
For disse annoncer er der simple krav, som din annonce skal overholde:
- Overskrift: Maksimalt 25 tegn
- Beskrivelse: Maksimalt 75 tegn
- Billede på 50×50 px.
Hvis du ønsker at køre bannerannoncering på LinkedIn, kan du benytte følgende formater:
- 160×600
- 1300×250
- 1728×90
Pris på LinkedIn
Du kan vælge mellem at betale for visninger (CPM) eller for klik (CPC), når du annoncerer på LinkedIn.
LinkedIn er ikke et billigt medie at annoncere på, som det er på f.eks. Facebook. Klikpriserne (CPC) på LinkedIn er forholdsvis høje, og det kan hurtigt blive dyrt for din virksomhed, hvis det ikke bliver håndteret korrekt.
Dermed ikke sagt at LinkedIn vil være en dårlig marketingkanal for din virksomhed. Hvis du får segmenteret meget præcist, målrettet dine annonce samt håndteret dit budget korrekt, så kan LinkedIn være en rigtig god forretning for B2B virksomheder.
______RESULTATER VI ER STOLTE AF
Et udvalg af kunder vi har hjulpet med at vækste med LinkedIn annoncering