Remarketing

Er du tilstede efter dine besøgende har forladt din hjemmeside? Remarketing giver dig mulighed for konstant at være top of mind hos dine tidligere besøgende.

Kompetencer

Resultater vi er stolte af

West Soft Development AdWords case
West Soft Development A/S øgede antallet af leads med 57,14% efter vi implementerede vores SEO strategi.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Ring på telefon 71 96 93 10 Eller bliv ringet op af en af vores konsulenter.

Googles remarketing og Facebooks retargeting giver dig mulighed for, at vise annoncer og justerer dine budpriser til folk, der allerede har besøgt din hjemmeside. Det vil sige folk, der aktivt har valgt at besøge din hjemmeside enten direkte eller igennem en anden marketingkanal. Remarketing er en af de mest effektive og billigste måder for forretninger at få konverteringer, hvad enten det gælder B2B, B2C, E-Commerce eller servicevirksomheder.

Segmentering

Selvom du blot kan målrette din annoncering andre steder på nettet til folk, der har besøgt din hjemmeside, kan du målrette den endnu mere specifikt. Både med Facebook, Instagram og Google kan du b.la. målrette mod:

Besøgende der har besøgt en specifik underside / eller produkt
Besøgende der har tilføjet varer, men endnu ikke bestilt
Besøgende der har bestilt (E-Commerce)
Besøgende der har kontaktet jer (servicevirksomheder)
Besøgende der har set mere end X antal sider
Besøgende der har brugt X antal minutter på siden

Mulighederne er uendelige for, hvad du kan målrette annonceringen imod. Jo mere specifik du kan være med din segmentering, jo større chance er der for, at du får succes med remarketing.

Display Ads

Vi anbefaler, at noget af det første du bør få sat op er remarketing med Display Ads. Dette betyder, at besøgende der opfylder jeres krav fra punktet segmentering, vil se jeres annoncer rundt omkring på nettet på de hjemmesider, som de besøger. Det eneste krav er, at der skal være lagt en cookie i deres browser og hjemmesiden skal benytte Google AdSense Annoncer.

Google AdSense benyttes ikke som mange tror, kun af små sider, men de store mediesider benytter dem også. Hermed vil jeres brand kunne vises på mange af de store mediers hjemmesider, uden I skal betale en formue for bannerplads.

Vi har rigtig gode erfaringer med remarketing igennem Display annoncering, da det oftest skaber en øget brandværdi og rent datamæssigt er profitabelt ift. CPA (Cost Per Action).

RLSA (søgeannoncer)

RLSA er også kendt som Remarketing Lists for Search Ads, og er definitionen for remarketing i søgeresultaterne (Google Adwords eller Bing Ads).

Hvis du tror, en bruger søger efter dit produkt, besøger din side og køber i én omgang, så tager du meget fejl. Vi ser oftest en lang rejse fra første interaktion til køb (alt efter produkt og branche). Det er derfor utrolig vigtigt, at du i din PPC annoncering på Google eller Bing byder højere på besøgende, der har besøgt din side og søger efter dit produkt igen.

På denne måde sikrer du dig, at dén besøgende, der har set din hjemmeside, vil se dig i toppen af søgeresultaterne, næste gang de søger efter dit produkt eller din service.

Flows i remarketing

Hvad enten det er Facebook eller Display, så er det vigtigt at du benytter flows, når du sætter din remarketing kampagne op. Besøgende hader spam, og hvis du viser den samme reklame i 30 dage i træk, vil de betragte det som spam og associere din virksomhed med noget negativt.

Det er derfor utrolig vigtigt, at du opsætter flows i både Display annonceringen og Facebook retargeting. Det vil sige, at hver bruger maksimalt ser en annonce X antal dage før design og budskab ændres.

Vi sætter typisk vores kampagner op i:

• 0-7 dage
• 7-14 dage
• 14-21 dage
• 21-28 dage

Få et tilbud

Click in er certificeret Google partner, hvilket betyder vores ansatte og vores virksomhed opfylder Googles krav for at være et certificeret bureau inden for AdWords og hermed remarketing.

 

Vi vil meget gerne hjælpe din virksomhed med at opsætte og optimere en succesfuld remarketing kampagne. Du kan kontakte os på info@clickin.dk eller ringe til 71 96 93 10.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Ring på telefon 71 96 93 10 Eller bliv ringet op af en af vores konsulenter.

Resultater vi er stolte af

West Soft Development AdWords case
West Soft Development A/S øgede antallet af leads med 57,14% efter vi implementerede vores SEO strategi.
 

Bliv ringet op

Udfyld kontaktformularen, så ringer en af vores konsulenter dig op indenfor 24 timer.

Felter markeret med * skal udfyldes