SØGEORDSANALYSE
Det første vi gør, når vi arbejder med SEO / Søgemaskineoptimering, er at udarbejde en komplet søgeordsanalyse til vores kunder. Søgeordsanalysen skal kortlægge de mest relevante søgeord med størst potentiale, som I skal bruge i jeres SEO arbejde.
Søgeordsanalysen er et af vigtigste punkter i arbejdet med SEO, da det sætter fundamentet for hele SEO strategien. Vi går derfor ikke på kompromis i denne analyse. Derfor bruger vi altid den nødvendige tid til at færdiggøre on fyldestgørende og forståelig analyse.
Vi har erfaringer med søgeordsanalyser på både det danske marked og i udlandet (England, USA & Tyskland).
____3 grunde til at vælge Click in
Ingen binding
Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.
Fuld transparens
Du vil få fuld adgang til vores timeregistrering og udført arbejde hver måned.
Fast kontaktpeRson
Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.
______Sådan udvælger vi søgeord
Intention
Intentionen er den vigtigste parametre i forhold til søgeordsanalysen. Vi vil vurdere alle søgeord, som vi analyserer, ud fra brugernes intention med den pågældende søgning. Vi vil vurdere, hvor brugeren i deres kunderejsen og kortlægge en SEO strategi ud fra dette.
Det er vigtigt, at den endelige SEO strategi tager forbehold for, at vi skal ramme potentielle kunder de helt rigtige steder i kunderejsen. Denne analyse vil blive gjort helt manuelt på alle højt prioriterede søgeord.
Relevans
Ud fra et indledende brief, som du også kan læse i vores proces, får vi et dybt indblik i jeres forretning og jeres kerneydelser. Alle søgeord vi analyserer igennem, vil tage udgangspunkt i, hvad der er relevant for jeres forretning og jeres potentielle kunders søgeadfærd.
Det er vigtigt at alle søgeord er 100% relevante for jeres forretning og ydelser. Derfor vil vi sammen efterfølgende gennemgå analysen på et opfølgende møde.
Konkurrencesituation
Vi vil i analysen analyserer konkurrencen på de enkelte søgeord. Dette vil blive gjort både ud fra vores systemet og programmer, vi bruger til analysen, men også manuelt på de søgeord vi vælger.
Analysen af konkurrencesituationen på de enkelte søgeord, skal sikre at vi vælger de søgeord, som vi vil kunne komme til tops på (ud fra jeres budget eller resurser). I analysen vil vi derfor nøje undersøge jeres konkurrenters og deres styrke i søgemaskinerne.
Relevans
Ud fra et indledende brief, som du også kan læse i vores proces, får vi et dybt indblik i jeres forretning og jeres kerneydelser. Alle søgeord vi analyserer igennem, vil tage udgangspunkt i, hvad der er relevant for jeres forretning og jeres potentielle kunders søgeadfærd.
Det er vigtigt at alle søgeord er 100% relevante for jeres forretning og ydelser. Derfor vil vi sammen efterfølgende gennemgå analysen på et opfølgende møde.
______RESULTATER VI ER STOLTE AF
Et udvalg af kunder vi har hjulpet med med søgeordsanalyse