INSTAGRAM ANNONCERING

Vi hjælper virksomheder med annoncering på Instagram.

Google er verdens største søgemaskine og AdWords er deres annonceringsplatform. Hvad enten du er B2B eller B2C virksomhed, så er det vigtigt, at du er tilstede i det øjeblik, hvor en potentiel kunde søger på Google. Med Google Adwords betaler du kun hver gang, der bliver klikket på dine annoncer og du får trafik.

Dit primære job som annoncør er at sikre, at trafikken er relevant og du betaler en pris, der gør AdWords til en god forretning for din virksomhed. Click in hjælper med opsætningen og optimeringen af din AdWords konto.

Der skal være tekst her. Der skal være tekst her. Der skal være tekst her. Der skal være tekst her. Der skal være tekst her. Der skal være tekst her.

MARTIN SØLBERG

MARTIN SØLBERG

Direktør & Digital konsulent

E-mail:      ms@clickin.dk
Mobil:       51 91 11 36

3 grunde til at vælge os

Ingen binding

Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.

Fuld transparens

Du vil få fuld adgang til vores timeregistering og udført arbejde hver måned.

Fast kontaktpeRson

Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.

Søgeordstyper i Google Ads

Bredt match/fleksibel søgning – Er den type som Google som udgangspunkt vælger, hver gang du tilføjer et nyt søgeord. Den er kendt ved ikke have tegnsætning i Adwords. Med de rette søgeord vil Google selv vurdere, hvilke søgninger der er relevante for den givne term, hvilket betyder, at din virksomhed vil få mange irrelevante visninger og måske endda klik. Hvis vi tager udgangspunkt i “AdWords Bureau”, vil Google kunne finde på at vise annoncen ved en søgning på PR bureau.

Modificeret fleksibel søgning – Er en variant af bredt match, der er lidt mere specifikt. Den er kendt i AdWords ved at have + foran ordet. (+AdWords +Bureau). Dette fortæller Google, at både AdWords og bureau skal indgå i sætningen før annoncen skal vises. Dog er det ligegyldigt, hvilken form og rækkefølge ordene står i.

Søgeordssætning – Er kendt ved at søgeordet står inde mellem ”” (”AdWords Bureau”). Dette fortæller Google, at AdWords Bureau skal indgå i sætningen i den rækkefølge. Til gengæld er det ligegyldigt, hvad der står før eller efter søgeordet.

Eksakt match – Er det mest specifikke du kan bruge i Adwords. Den er kendetegnet ved, at søgeordet står mellem [ ] ([Adwords Bureau]). Dette betyder, at søgningen skal matche 100% søgeordet i samme rækkefølge, form, samt at der ikke må være andre ord i sætningen.

Søgeordstyper i Google Ads

Bredt match/fleksibel søgning – Er den type som Google som udgangspunkt vælger, hver gang du tilføjer et nyt søgeord. Den er kendt ved ikke have tegnsætning i Adwords. Med de rette søgeord vil Google selv vurdere, hvilke søgninger der er relevante for den givne term, hvilket betyder, at din virksomhed vil få mange irrelevante visninger og måske endda klik. Hvis vi tager udgangspunkt i “AdWords Bureau”, vil Google kunne finde på at vise annoncen ved en søgning på PR bureau.

Modificeret fleksibel søgning – Er en variant af bredt match, der er lidt mere specifikt. Den er kendt i AdWords ved at have + foran ordet. (+AdWords +Bureau). Dette fortæller Google, at både AdWords og bureau skal indgå i sætningen før annoncen skal vises. Dog er det ligegyldigt, hvilken form og rækkefølge ordene står i.

Søgeordssætning – Er kendt ved at søgeordet står inde mellem ”” (”AdWords Bureau”). Dette fortæller Google, at AdWords Bureau skal indgå i sætningen i den rækkefølge. Til gengæld er det ligegyldigt, hvad der står før eller efter søgeordet.

Eksakt match – Er det mest specifikke du kan bruge i Adwords. Den er kendetegnet ved, at søgeordet står mellem [ ] ([Adwords Bureau]). Dette betyder, at søgningen skal matche 100% søgeordet i samme rækkefølge, form, samt at der ikke må være andre ord i sætningen.

Negative søgeord – Er søgeord du kan bruge, som du ikke ønsker at blive vist på. Hvis din virksomhed sælger dyre designermøbler, vil det give mening at tilføje billig, som negativt søgeord, da du ikke vil ramme målgruppe, der leder efter billige møbler.

Ad rank

Ad Rank er dét tal, der afgør, hvem der ligger øverst i de betalte resultater (AdWords).

Alle annoncer får en Quality Score (QS), der er baseret på annoncerelevans, CTR og landingssideoplevelse.

Ad Rank er dit maksimale bud ganget med din Quality Score. Det vil sige, at der er to måder du kan øge din placering på i de betalte resultater. Enten skal du øge din Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op.

Display annoncering

Ad Rank er dét tal, der afgør, hvem der ligger øverst i de betalte resultater (AdWords).

Alle annoncer får en Quality Score (QS), der er baseret på annoncerelevans, CTR og landingssideoplevelse.

Ad Rank er dit maksimale bud ganget med din Quality Score. Det vil sige, at der er to måder du kan øge din placering på i de betalte resultater. Enten skal du øge din Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op.

Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op.

Google shopping

Ad Rank er dét tal, der afgør, hvem der ligger øverst i de betalte resultater (AdWords).

Alle annoncer får en Quality Score (QS), der er baseret på annoncerelevans, CTR og landingssideoplevelse.

Ad Rank er dit maksimale bud ganget med din Quality Score. Det vil sige, at der er to måder du kan øge din placering på i de betalte resultater. Enten skal du øge din Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op.

Konverteringer

Ad Rank er dét tal, der afgør, hvem der ligger øverst i de betalte resultater (AdWords).

Alle annoncer får en Quality Score (QS), der er baseret på annoncerelevans, CTR og landingssideoplevelse.

Ad Rank er dit maksimale bud ganget med din Quality Score. Det vil sige, at der er to måder du kan øge din placering på i de betalte resultater. Enten skal du øge din Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op

Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op..

Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op.

Quality Score eller sætte dit maksimale CPC bud op.

Certificeret Partner

Click in er certificeret Google partner, hvilket betyder vores ansatte og vores virksomhed opfylder Googles krav for at være et certificeret bureau inden for AdWords.

Vi vil meget gerne hjælpe din virksomhed med at opsætte og optimere en succesfuld AdWords kampagne. Du kan kontakte os på info@clickin.dk eller ringe til 70 40 45 72.

Udtalelse

Click in har udvist stor ekspertise på området, og de har håndteret vores SEM marketing (SEO/Google Ads) over alt forventning. De leverer altid timeseddel samt rapporter til tiden samt i et format der giver et godt overblik over de vigtigste KPI’er for vores forretning.

{

Ronni Madsen

Uptime development A/S

Skal vi samarbejde?

Vi hjælper virksomheder med at skabe øget synlighed og salg igennem digitale marketing strategier.

Forside

om os

artikler

guides

kontakt

Naverland 2, 2600 Glostrup, CVR: 38527002
71 96 93 10 / info@clickin.dk

© Click in ApS. Alle rettigheder forbeholdes.