Service

Google Ads

Har I brug for hjælp til Google Ads? Med os får I ikke bare et nyt bureau, men en sparringspartner, der fokuserer på langsigtede resultater. Et samarbejde, som drives af forretningsforståelse, data og resultater.

Resultatdreven annoncering, der øger jeres omsætning i Google

Vi fokuserer på at opnå mærkbare resultater med Google Ads, hvor succes ikke kun måles i synlighed og trafik, men også i konverteringer og ROI.

Ved konstant at analysere data, trække på vores erfaringer og dykke ned i jeres specifikke forretningsbehov, skaber vi tilpassede Google Ads-strategier, der er skræddersyet til jeres virksomhedsbehov.

CLICK IN

Få en resultater, der løfter bundlinjen

Maksimer ROI af hver én annoncekrone

Annoncering på Google handler om mere end bare at vælge de rette søgeord. En succesfuld Google Ads kampagne kræver en strategisk tilgang til bud justering, søgeord og annoncestruktur.

Gennem løbende optimeringer kan I sikre, at hver annoncekrone bliver brugt effektivt. Og med den rette Google Ads strategi kan I nå potentielle kunder i deres købsrejse, hvor de er allermest tilbøjelige til at købe.

Hvordan arbejder vi med Google Ads?

Når I vælger os som jeres samarbejdspartner, får I en komplet løsning, der bygger på en holistisk tilgang til alle aspekter af Google Ads. Vi hjælper jer med alt fra opsætning af kampagnestruktur til udvælgelse af søgeord, så jeres annoncer kun vises i de mest relevante sammenhænge.

Det får du

Hvad er er inkluderet?

Når du vælger at samarbejde med os, kan du være sikker på, at vi arbejder med hvert et aspekt af din Google Ads annoncering. Som certificeret Google Partner har vi ekspertisen og erfaringen til at optimere dine annoncers effektivitet. 

Din succes er vores succes

3 grunde til at vælge os

Ingen binding

Hos os er fleksibilitet og tillid nøgleord. Derfor har vi ingen binding på vores faste samarbejder. Vi tror på, at kvaliteten af vores arbejde og de resultater, vi leverer, er tilstrækkelige til at opretholde et stærkt samarbejde.

Fuld transparens

I får fuld adgang til vores udførte arbejde hver måned. Dette sikrer, at I altid er opdateret og har detaljeret indsigt i vores processer og fremskridt. På den måde kan I føle jer sikre i, at jeres projekt er i de rette hænder.

Fast kontaktperson

For at sikre en konsekvent og personlig service vil I blive tildelt én fast konsulent, som vil være jeres primære kontakt gennem hele samarbejdet. Konsulenten vil arbejde tæt sammen med jer for at forstå jeres unikke udfordringer og mål.

“Numerique PPC service is light years ahead of the competition because of their intelligent, specialized and courteous account managers.”

Director of Marketing
Zarra Home

5000+ Client reviews

Cases

Vores løsninger, der har skabt vækst

The proof is in the numbers

Why paid search Ads can bring in the numbers

38%

of growth rate in brand awareness for businesses that start doing Search Ads

100%

of total clicks on search results page are Search Ads, serving as proof that a dependence on SEO alone limits your potential for more traffic and leads.

82%

of clicks on Search Ads are more likely to buy, making for better leads

FAQ

FAQs about paid search management

Looking to learn more about paid search management for your business? Browse our FAQs:

Paid search is a digital marketing strategy that involves online ads that appear at the top of search engine results pages (SERPs). Paid search ads typically look similar to organic search listings but have a label that distinguishes them as ads.

With paid search management services, you can expect a dedicated team of experts who will meticulously review and analyze your campaigns, ensuring that they align with your business objectives. Through continuous optimization, they will fine-tune your advertisements to maximize their effectiveness, reaching the right audience at the right time.

When it comes to paid search ads, Google Ads serves as a prime example of how the process works. Google Ads allows advertisers to bid on specific keywords they want their ads to appear for. When a user conducts a search on Google, the platform uses various factors such as keywords, ad settings, bids, and ad quality score to determine which ads to display.

Paid search can indeed be a valuable addition to your marketing strategy for several reasons: Audience Research, Precise Targeting, Quick Results, Bottom-of-the-Funnel Leads, Supplementing Organic Search Results. By leveraging the advantages of paid search, businesses can effectively target their audience, generate qualified leads, achieve faster results, and enhance their overall online visibility and conversion rates.

Digitale løsninger, der styrker din virksomhed