ARTIKLER OM DIGITAL MARKETING
Advertorial – Det skal du vide
En advertorial en i sen reneste form en betalt artikel i (typisk) nyhedsmedier i både Danmark og udlandet. Fordelen ved advertorials er, at den ikke...
Sådan fungerer negativ SEO
Negativ SEO er det eksakt modsatte af det normale arbejde med SEO. Med negativ SEO forsøger du ikke at øge dine egne placeringer, men derimod at...
Hvad er sitewide links?
Sitewide links er links, der findes på (stort set) samtlige undersider på en given hjemmeside. Dette vil typisk være i de faste sideskabeloner...
SoMe marketing strategier
Et af de mest brugte og omtalte begreber inden for digital markedsføring i nyere tid, er helt klart SoMe marketing. SoMe er en forkortelse for...
Tilmeldinger til din chatbot
Når det kommer til chatbots og tilladelser til at udsende beskeder, så er der en række retningslinjer, der skal tages højde for. Disse...
3 myter om Chatbots
Chatbots er et ekstremt omtalt emne indenfor digital markedsføring, og med god grund. En chatbot kan nemlig bidrage ekstremt effektivt til din...
Sådan bruger du chatbots
Du har måske hørt om det før. Hvad er en chatbot? Det korte svar: et computerprogram, der kan kommunikere automatisk via lyd eller tekst. Se også...
Benyt aktivt LSI-søgeord
LSI står for (Latent Semantic Indexing), som betyder at søgemaskinerne forstår og indekserer indhold semantisk. Dette vil sige, at Google ikke kun...
Komplet SEO migrering guide
Migrering i forbindelse med et redesign af en hjemmeside eller ved større strukturelle ændringer, vil oftest ske flere gange i løbet af en...