Service

Google Ads bureau

Har I brug for hjælp til Google Ads? Med os får I ikke bare et nyt bureau, men en sparringspartner, der fokuserer på langsigtede resultater. Et samarbejde, som drives af forretningsforståelse, data og resultater.
Google Ads Bureau

Resultatdreven annoncering, der øger jeres omsætning i Google

Vi fokuserer på at opnå mærkbare resultater med Google Ads, hvor succes ikke kun måles i synlighed og trafik, men også i konverteringer og ROI.

Ved konstant at analysere data, trække på vores erfaringer og dykke ned i jeres specifikke forretningsbehov, skaber vi tilpassede Google Ads-strategier, der er skræddersyet til jeres virksomhedsbehov.

CLICK IN

Få en resultater, der løfter bundlinjen

Annoncering på Google

Maksimer ROI af hver én annoncekrone

Annoncering på Google handler om mere end bare at vælge de rette søgeord. En succesfuld Google Ads kampagne kræver en strategisk tilgang til bud justering, søgeord og annoncestruktur.

Gennem løbende optimeringer kan I sikre, at hver annoncekrone bliver brugt effektivt. Og med den rette Google Ads strategi kan I nå potentielle kunder i deres købsrejse, hvor de er allermest tilbøjelige til at købe.

Hvordan arbejder vi med Google Ads?

Når I vælger os som jeres samarbejdspartner, får I en komplet løsning, der bygger på en holistisk tilgang til alle aspekter af Google Ads. Vi hjælper jer med alt fra opsætning af kampagnestruktur til udvælgelse af søgeord, så jeres annoncer kun vises i de mest relevante sammenhænge.

Bureau med speciale i Google Ads
Det får du

Hvad er er inkluderet?

Når du vælger at samarbejde med os, kan du være sikker på, at vi arbejder med hvert et aspekt af din Google Ads annoncering. Som certificeret Google Partner har vi ekspertisen og erfaringen til at optimere dine annoncers effektivitet. 

Din succes er vores succes

3 grunde til at vælge os

Ingen binding

Hos os er fleksibilitet og tillid nøgleord. Derfor har vi ingen binding på vores faste samarbejder. Vi tror på, at kvaliteten af vores arbejde og de resultater, vi leverer, er tilstrækkelige til at opretholde et stærkt samarbejde.

Fuld transparens

I får fuld adgang til vores udførte arbejde hver måned. Dette sikrer, at I altid er opdateret og har detaljeret indsigt i vores processer og fremskridt. På den måde kan I føle jer sikre i, at jeres projekt er i de rette hænder.

Fast kontaktperson

For at sikre en konsekvent og personlig service vil I blive tildelt én fast konsulent, som vil være jeres primære kontakt gennem hele samarbejdet. Konsulenten vil arbejde tæt sammen med jer for at forstå jeres unikke udfordringer og mål.

Cases

Vores løsninger, der har skabt vækst

Det får du

Den 24. juli 2018 blev Google AdWords til Google Ads, da Google rebrandede platformen. Dette gjorde de, da de tilføjede flere annoncertyper til platformen. Det giver flere muligheder at drive trafik til din hjemmeside og dermed flere konverteringer. Som Google Ads bureau hjælper vi på disse annoncetyper indenfor betalt annoncering på Google.

Google Ads består af nedenstående annoncetyper:

Display Annoncer

Display annoncer vises på tværs af Googles displaynetværk, som omfatter millioner af websites og apps. Disse visuelle annoncer hjælper med at nå ud til en bred målgruppe og øge brandbevidstheden. Dine annoncer bliver her ikke vist på bestemte søgeord, men målrettet en specifik målgruppe. Der er forskellige formater som display annoncerne vises i på tværs af disse websites og apps. Det er en af de effektive strategier til at få mange klik og øge synligheden i jeres online tilstedeværelse.

Google Shopping

Google Shopping-annoncer er ideelle til e-handel, da de viser produktbilleder, priser og butikkens navn direkte i søgeresultaterne. Disse bliver typisk vist over både de organiske søgeresultater samt de betalte søgeannoncer. Dette gør det nemt for potentielle kunder at sammenligne produkter og træffe købsbeslutninger. Disse resultater må endelig ikke ses om en sammenligning, da det også er bud og optimeringer, der bestemmer placeringen her.

YouTube Annoncering

YouTube er verdens næststørste søgemaskine og en kraftfuld platform for videoannoncering med Youtube ads. Med YouTube-annoncer kan I nå ud til den rigtige målgruppe baseret på deres interesser og adfærd.

Performance Max

Performance Max-kampagner kombinerer alle Googles annoncenetværk i én kampagne. Dette inkluderer Search, Display, YouTube, Discover, Gmail og Maps. Det giver en holistisk tilgang til at nå jeres mål og maksimere resultaterne. Med Performance Max kan I få gode resultater, men afgiver kontrollen på jeres optimering. Det kan være en nem måde at komme i gang med Google Search, men kan osse koste mange penge, hvis opsætningen ikke er korrekt.

Hvad er målet med Google Ads?

Som Google Ads bureau arbejder vi altid med målsætning, overskuelige rapporter, når vi skal måle succes i vores annoncering. Mange virksomheder får ikke målt deres online markedsføring korrekte. Herunder er de primære mål som du skal arbejde i, når du bruger Google Ads.

CPA / Leadgenerering

Cost Per Acquisition (CPA) fokuserer på at generere leads til en fast pris. Dette mål er ideelt for virksomheder, der ønsker at øge antallet af potentielle kunder og bygge en pipeline for fremtidig salg. Dette er typisk B2B virksomheder eller B2C virksomheder, der fokuserer på leadgenerering.

ROAS / Salg på Webshop

Return on Ad Spend (ROAS) måler den indtjening, I får for hver krone brugt på annoncering. For webshops er dette en afgørende metric, da det hjælper med at forstå og optimere profitabiliteten af jeres annonceringsindsats. Der er mange muligheder for at arbejde med ROAS og vi anbefaler også, at du som webshop kigger ind i POAS (Profit on Ad Spend), der måler din egentlig indtjening på dine annoncer.

Hvad koster Google Ads?

Som Google Ads bureau får vi tit spørgsmål, hvad koster Google Ads egentlig? Google Ads platformen er bygget op omkring et auktionsbaseret system, som betyder at du byder på hver søgning med alle andre annoncører, der også ønsker at byde på det pågældende søgeord.

Der er dog nogle ting, der påvirker prisen på annonceringen.

Dagligtb budget

Med Google Ads sættes typisk et dagligt budget, der passer til jeres økonomi. Dette budget styrer, hvor meget I maksimalt vil bruge pr. dag på jeres kampagner. Dette sikrer I ikke bruger flere penge end forventet på jeres annoncering. Som erfarent Google Ads bureau rådgiver vi altid om det mest hensigtsmæssige budget, som vi anbefaler.

Pay Per Klik (PPC)

Med PPC-modellen betaler I kun, når en bruger klikker på jeres annonce. Dette gør det til en omkostningseffektiv måde at få trafik til jeres website. I er dermed sikre på ikke at bruge penge på søgeord, der ikke giver klik. I vil altid kunne se i Google Analytics, hvor meget trafik og hvor mange klik I får pr. dag.

Quality Score

Quality Score er en vurdering af jeres annonces relevans og kvalitet. En høj Quality Score kan reducere jeres omkostninger pr. klik og forbedre jeres annonces placering. I kan med en forbedret kvalitetsscore nemlig får mere ud af jeres Google Ads budget.

Sådan bør I arbejde med Google Ads

Der er mange måder at optimere og arbejde med Google Ads på. I sidste ende handler det om at konvertere besøgende samt vise den mest relevante annonce mod dem rigtige målgruppe.

Engagerende Annoncer / CTR

Click Through Rate (CTR) er en vigtig indikator for, hvor engagerende dine annoncer er. Vi arbejder på at skabe annoncer med stærke budskaber og opfordringer til handling, der fanger jeres målgruppe. Dette sikrer flere potentielle kunder og relevant trafik på hjemmesiden samt I bruger jeres Google Ads budget bedre.

Relevante søgeord

At vælge de rette søgeord er essentielt for kampagnens succes. Vi hjælper med at identificere og målrette de søgeord, der er mest relevante og profitable for jeres virksomhed. Du vil få hjælp og rådgivning af en Google Ads specialist, der er med dig i hele processen.

Relevant trafik

Vores mål er at tiltrække den mest relevante trafik til jeres website. Dette sikrer, at I når ud til brugere, der er mest tilbøjelige til at konvertere. Da Google Ads er en Pay Per Click platform, handler det om at udnytte hver klik i jeres Google annoncering.

Profitabel vækst

Vi arbejder strategisk for at sikre profitabel vækst gennem Google Ads. Ved løbende optimering og dataanalyse hjælper vi jer med at maksimere jeres ROI og vækste jeres forretning på en bæredygtig måde. Vores Google Ads specialister vil både igennem optimering på platformen samt analyse i Google Analytics hjælpe med at skabe vækst for in virksomhed igennem Google Ads.

Digitale løsninger, der styrker din virksomhed