Få en højere ROI ud af jeres brugeroplevelse
Uden en optimal konverteringsrate går vigtige leads og salg tabt. Det betyder, at din virksomhed går glip af værdifulde chancer for vækst og udvikling. Men med en databaseret, videnskabelig og strategisk tilgang til UX-design og CRO kan du effektivt forbedre oplevelsen af din hjemmeside.
- Fastlægger KPI’er og mål
- Dataindsamling og tracking
- Adfærdsanalyser
- Udarbejdelse af wireframes
- Opsætning af A/B-tests m.m.
- Implementering og opfølgning
Click in
Sprints, der omdanner dine besøgende til kunder
Opnå langsigtet vækst gennem undersøgelser og tests
Konverteringsoptimering er kunsten og videnskaben bag at forbedre en hjemmesides evne til at omdanne besøgenes adfærd til aktive handlinger.
En hjemmesides konverteringsevne afhænger af samspillet mellem de forskellige elementer i brugeroplevelsen.
Alt fra grafik og design til tekstforfatning har stor indflydelse på brugeroplevelsen. Uanset om det drejer sig om køb, tilmeldinger, downloads eller andre målbare interaktioner.
Det betyder, at det er en dynamisk proces, hvis vej til succes er brolagt med løbende test og optimeringer.
Vores tilgang til CRO og UX
. For at opnå de bedst mulige resultater tilbyder vi en komplet løsning tilpasset efter dine behov.
Med brug af en holistisk tilgang til brugerrejser identificerer og fjerner vi friktionspunkter i brugerrejsen, der kan frustrere eller forvirre brugeren.
Ved at forstå brugerens motivationer og udfordringer kan vi skræddersy oplevelsen til at matche deres specifikke behov.
Det får du
Hvad er inkluderet?
Det er afgørende, at din hjemmeside effektivt kan konvertere den indkommende trafik. Derfor arbejder vi igennem alle de forskellige faser af konverteringsprocessen. På den måde sikrer vi bedst mulige resultater.
& analyse
& tests
opfølgning
& analyse
Research & analyse
Vi påbegynder projektet med at sætte os ind i din forretning og branche. Dernæst foretager vi en grundig gennemgang af din hjemmeside, dine salgstragte (funnels) og analyserer brugeradfærden.
Ved at udnytte data i tracking-værktøjer og heatmaps kan vi forbedre effektiviteten af dataindsamling og analyse betydeligt.
Planlægning
I planlægningsfasen tager vi udgangspunkt i de fund og indsigter, vi har indsamlet. I den sammenhæng formulerer vi relevante hypoteser, fastlægger målsætninger og udarbejder wireframes (skitser).
Ved at definere klare mål og udvikle wireframes får du et konkret overblik over de foreslåede ændringer, der skal testes og implementeres på hjemmesiden.
& tests
Implementering og tests
Efter din godkendelse af vores foreslåede ændringer og designudkast, påbegynder vi implementeringsfasen. Det indebærer implementering af forslåede løsningsforslag, ændringer af tekst og designs samt opsætning af splittests.
opfølgning
Optimering og opfølgning
Efter at testene er gennemført, analyseres resultaterne for at afgøre, hvilke ændringer der skal gøres permanente, og hvilke der kræver yderligere tilpasning eller test. Denne fase omfatter også løbende overvågning og optimering baseret på nye data. Det er for at sikre, at hjemmesiden fortsat bliver optimeret.
Din succes er vores succes
3 grunde til at vælge os
Ingen binding
Hos os er fleksibilitet og tillid nøgleord. Derfor har vi ingen binding på vores faste samarbejder. Vi tror på, at kvaliteten af vores arbejde og de resultater, vi leverer, er tilstrækkelige til at opretholde et stærkt samarbejde.
Fuld transparens
I får fuld adgang til vores udførte arbejde hver måned. Dette sikrer, at I altid er opdateret og har detaljeret indsigt i vores processer og fremskridt. På den måde kan I føle jer sikre i, at jeres projekt er i de rette hænder.
Fast kontaktperson
For at sikre en konsekvent og personlig service vil I blive tildelt én fast konsulent, som vil være jeres primære kontakt gennem hele samarbejdet. Konsulenten vil arbejde tæt sammen med jer for at forstå jeres unikke udfordringer og mål.