Inbound marketing

Vi hjælper virksomheder med at udarbejde og eksekvere på en komplet inbound marketing strategi, der løbende skaber flere henvendelser og salg.

Inbound marketing er et begreb, der dækker over det gode og værdifulde indhold, som I løbende giver til potentielle kunder i din målgruppe. Ved hjælpe af udarbejdelse og distribueringen af det rigtige indhold til den rigtige målgruppe, kan I øge chancen for at de tager kontakt til jeres virksomhed.

Inbound marketing handler om alt andet end at prøve at sælge direkte, men derimod at kunden selv tager kontakt til jer, når de har behov for jeres ydelse, produkt eller service.

Vi kan hjælpe jer med at planlægge, udarbejde og eksekvere på en komplet inbound marketing strategi.

MARTIN SØLBERG

MARTIN SØLBERG

Direktør & Digital konsulent

E-mail:      ms@clickin.dk
Mobil:       51 91 11 36

3 grunde til at vælge os

Ingen binding

Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.

Fuld transparens

Du vil få fuld adgang til vores timeregistrering og udført arbejde hver måned.

Fast kontaktpeRson

Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.

Sådan arbejder vi med inbound marketing

Udarbejdelse af indhold

Inbound marketing handler om at udarbejde indhold, der er så godt at brugerne vil afgive deres e-mail for at få fat i det. Hvad enten det er whitepapers, webinars, e-bøger etc., kan vi hjælpe jer med selve udarbejdelsen eller rådgive jer til at udarbejde det bedste indhold.

Indholdet skal tilpasses til den målgruppe I ønsker at få fat i. Samtidig skal formatet af indholdet tilpasses denne målgruppe.

Markedsføring af indhold

Når indholdet er udarbejdet, skal det markedsføres på de digitale platforme, der vil skabe det højeste afkast. Hvad enten det er SEO, Facebook, LinkedIn eller noget helt fjerde, kan vi hjælpe jer med at være fuldt tilstede på disse digitale platforme.

Vi vil sikre jer, at både markedsføringen og den tekniske opsætning fungerer korrekt, når de skal modtage jeres indhold.

Berigelse af leads

Når I har fået et lead/potentiel kunde ind, er det vigtigt at dette lead beriges. Vi vil rådgive jer I, hvordan I kan få så mange relevante data ud om den enkelte person, ud fra de informationer I har fået under markedsføringen af indholdet.

At få de rigtige data ud på de enkelte personer, giver jer bedre segmenteringsmuligheder og hermed mulighed for at sende mere målrettet indhold og budskaber efterfølgende.

Lead nurturing

Efter I har fået et lead skal det løbende præges med godt indhold for at I er top-of-mind, når de en dag leder efter en virksomhed som jeres. Vi vil hjælpe jer med at opsætte automatiseringer, der automatisk sender nyt godt indhold ud til de rigtige personer i målgruppen.

Vi vil hjælpe med segmenteringen af de indgående leads, således er I sikre på at alle modtager det indhold, som de finder mest relevant.

Skal vi samarbejde?

Vi hjælper virksomheder med at skabe øget synlighed og salg igennem digitale marketing strategier.

Forside

om os

artikler

guides

kontakt

Naverland 2, 2600 Glostrup, CVR: 38527002
71 96 93 10 / info@clickin.dk

© Click in ApS. Alle rettigheder forbeholdes.