Visuel A/S

flere besøg

Visuel A/S ønskede flere konkrete henvendelser og flere katalogbestillinger igennem en målrettet digital strategi med fokus på enkelte kundesegmenter i markedet.

Visuel A/S SEO og Meta annoncering case
Om Visuel A/S

Visuel A/S er en dansk typehusvirksomhed, der bygger flotte typehuse, træhuse og funkishuse huse på hele Sjælland.

En digital strategi, der sikrede flere besøg

Sådan fik Visuel A/S +747% flere besøg ind på hjemmesiden

I et konkurrencepræget marked var fokus en komplet strategi på SEO, Google Ads og Facebook. Dette skabte synergier til at mangedoble antallet af besøg.

SEO & Linkbuilding

Da vi gik i gang med SEO-projektet, fandtes der konkurrenter, der havde været på markedet mange flere år. Vi kunne derfor hurtigt se, at vi skulle arbejde målrettet med at tiltrække relevante indgående links for at komme øverst i Google søgeresultaterne.

I en indledende analyse fandt vi ud af, at flere søgte efter de specifikke hustyper, som Visuel A/S bygger. Vi fik udvidet antallet af landingssider, som gav os mulighed for at rangere højere på de enkelte hustyper.

Visuel A/S havde mange flotte billeder på hjemmesiden af de enkelte huse og varianter. Dette hæmmede dog hastigheden og brugervenligheden. Vi fik gennemgået hele siden og komprimeret hvert eneste billede. Dette sænkede hastigheden med over 1,5 sekund i gns. pr. underside

Services:
Eksekvering

Resultater

Visuel A/S kom til os med at håb om at få flere personer til at downloade deres katalog, hvor man kan se deres huse og tidligere byggerier. Vi fik sat en automatiserede proces, og senere komplet E-mail flow op, som folk kom igennem når de downloadede kataloget.

Vi fik på siden gjort det det nemt og hurtigt at downloade kataloget og samtidig startede vi en målrettet kampagne på Facebook (Lead Ads), der sikrede at vi øgede antallet af katalogbestillinger med +211%.

Dette blev gjort ved hjælp af retargeting, look-a-like audience samt demografiske baseret målgrupper. Vi splittestede løbende budskaber og grafisk materiale for at få bedste resultat.

Vi hjalp Visuel A/S med at opkvalificere deres leads, ved at kunne spore tilbage præcist, hvor de enkelte henvendelser kom fra i første omgang.

747%

Flere besøg

422%

Flere leads

211%

Downloads af katalog

Udtalelse

Thomas Ludvigsen, direktør i Visuel Byg, fremhæver det betydningsfulde partnerskab med Click in, som har været essentielt for virksomhedens digitale strategi. Click in’s proaktive indsats inden for SEO og Google Ads samt deres fokus på detaljeret dataanalyse, sikrede en betydelig stigning i antallet af henvendelser og downloads af deres kataloger.

Vores partnerskab med Click in har været vigtigt for vores digitale tilstedeværelse. Click in’s proaktive tilgang til SEO, Google Ads, og deres fokus på detaljeret dataanalyse sikrede en markant foreøgelse i henvendelser og katalogdownloads. Vi værdsætter deres engagement og innovative løsninger.

For Visuel A/S sammensatte vi en strategi, der inkluderede:

+747%

Flere besøg

+422%

Flere leads

-41%

Lavere CPA

Vi tilbyder en en 360 graders analyse af jeres virksomheds situation