Facebook annoncering
Facebook er verdens største sociale netværk, hvilket gør det til et oplagt sted for både B2B og B2C virksomheder at annoncere. Facebook har nogle effektive annonceringsmuligheder, som gør det til en af de bedste platforme af skaffe leads og salg.
Facebook har utallige informationer om os alle, og kan bruges som intelligent annoncør til at segmentere dine målgrupper og annoncere målrette i mod dem.
Hvis du overvejer at bruge Facebook i din digitale markedsføring, så du velkommen til at skrive til os eller ringe direkte på 71 96 93 10.
____3 grunde til at vælge Click in
Ingen binding
Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.
Fuld transparens
Du vil få fuld adgang til vores timeregistrering og udført arbejde hver måned.
Fast kontaktpeRson
Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.
______Sådan arbejder vi med facebook
Retargeting
Det første vi gør med vores kunder, når vi skal hjælpe dem med annoncering på Facebook, er at opsætte en retargeting kampagne.
En retargeting kampagne er målrettet annoncering mod personer, der allerede har været inde og besøge din hjemmeside eller på anden måde vist interesse for din virksomhed (liket din Facebook side, tilmeldt sig dit nyhedsbrev etc.).
Vi ser yderst afkastgivende resultater i disse kampagner, og det er nemt at komme i gang.
Dynamisk retargeting
Hvis du driver en større E-Commerce shop, så kan det svært at opsætte retargeting for alle dine produkter. Derfor har Facebook gjort det nemt at opsætte dynamisk retargeting, hvilket betyder at Facebook selv kan crawle din hjemmeside (produkter) og opdaterer relevante informationer som pris, lagerstatus, billede etc.
Facebook vil nu vise deres brugere, annoncer fra din side med præcis de produkter, de har set og vist interesse for. Dette øger relevansen og dermed chancen for din kampagne bliver en succes.
Push marketing
Med retargeting rammer vi kun personer, der allerede har fundet og vist interesse for dit brand. Vi vil gerne øge eksponeringen af dit brand og vise relevante annoncer til folk, der ikke kender det i forvejen.
Facebook samler utallige informationer om deres brugere, som kommer os annoncører til gode. Vi kan målrette meget præcist ud fra de segmenteringsmuligheder Facebook giver os.
Annonceformater
Facebook tilbyder flere annonceformater, som du som annoncør frit kan vælge imellem. Vi anbefaler, at du som minimum tester følgende formater:
Karrusel – Her kan du fremvise mellem 3 og 5 forskellige billeder og overskrifter. Du får, modsat enkeltbillede annoncen, mulighed for at vise 3-5 relevante annoncer i én annonce.
Lead Ads – Lead Ads giver dig mulighed for, at lade folk kontakte din virksomhed direkte igennem Facebook igennem en kontaktformular.
Video – Her får du lov til at vise en video i stedet for et billede i din annonce. Dette format er oftest meget afkastgivende, da brugerne elsker videoer.
______RESULTATER VI ER STOLTE AF
Et udvalg af kunder vi har hjulpet med at vækste med Facebook annoncering