Facebook annoncering

Vi er et erfarent Facebook bureau, der hjælper vores kunder med at opsætte og målrette effektive Facebook kampagner med henblik på at øge kundetilgangen.

Facebook er med sine 2,5 milliarder månedlige brugere verdens største sociale netværk. Dette gør også Facebook til et yderst attraktivt og oplagt sted for for både B2B og B2C virksomheder at annoncere. Facebook har nogle af de mest effektive målretnings- og annonceringsværktøjer, som gør det til en af de bedste platforme at skaffe leads, trafik og naturligvis også salg.

Facebook har siden deres oprindelse i 2004 været ufatteligt dygtige til at indsamle informationer og data om dets brugere. I starten bestod disse data og informationer udelukkende af det, som brugerne selv indtastede på deres profiler, men i takt med den store udvikling inden for både teknoliger og digital tilstedeværelse, er Facebook blevet dygtigere og dygtigere til også at anskaffe data og informationer om deres brugere på baggrund af brugernes adfærd. Facebook har derfor utallige informationer om os alle, og kan bruges som intelligent annoncør til at segmentere dine målgrupper og annoncere målrettet i mod dem.

Hvis du overvejer at bruge Facebook i din digitale markedsføring, så du velkommen til at skrive til os eller ringe direkte på 71 96 93 10.

MARTIN SØLBERG

MARTIN SØLBERG

Direktør & Digital konsulent

E-mail:      ms@clickin.dk
Mobil:       51 91 11 36

3 grunde til at vælge os

Ingen binding

Vi har ingen binding eller opstartsgebyr på vores faste samarbejde.

Fuld transparens

Du vil få fuld adgang til vores timeregistrering og udført arbejde hver måned.

Fast kontaktpeRson

Du vil altid få én fast konsulent, som du vil være i kontakt med under hele samarbejdet.

Sådan arbejder vi med facebook

Retargeting

Det første vi gør med vores kunder, når vi skal hjælpe dem med annoncering på Facebook, er at opsætte en retargeting kampagne.

En retargeting kampagne er målrettet annoncering mod personer, der allerede har været inde og besøge din hjemmeside eller på anden måde vist interesse for din virksomhed (liket din Facebook side, tilmeldt sig dit nyhedsbrev etc.).

Retargeting er et sindssygt kraftfuld værktøj når det kommer til annoncering på Facebook. Vi ser yderst afkastgivende resultater i disse kampagner, og det er nemt at komme i gang.

Dynamisk retargeting

Hvis du driver en større E-Commerce shop, så kan det svært at opsætte retargeting for alle dine produkter. Derfor har Facebook gjort det nemt at opsætte dynamisk retargeting, hvilket betyder at Facebook selv kan crawle din hjemmeside (produkter) og opdatere relevante informationer som pris, lagerstatus, billede etc.

Facebook vil nu vise deres brugere annoncer fra din side med præcis de produkter, de har set og vist interesse for. Dette øger relevansen og dermed chancen for din kampagne bliver en succes.

Annonceformater

Facebook tilbyder flere annonceformater, som du som annoncør frit kan vælge imellem. Vi anbefaler, at du som minimum tester følgende formater:

Karrusel – Her kan du fremvise mellem 3 og 5 forskellige billeder og overskrifter. Du får, modsat enkeltbillede annoncen, mulighed for at vise 3-5 relevante annoncer i én annonce.

Lead Ads – Lead Ads giver dig mulighed for at lade folk kontakte din virksomhed direkte igennem Facebook igennem en kontaktformular. Lead Ads bruges i dag også til at indsamle e-mailadresser til dit nyhedsbrev, opfordring til at downloade jeres seneste e-bog/whitepaper og meget mere. mulighederne er mange. 

Video – Her får du lov til at vise en video i stedet for et billede i din annonce. Dette format er oftest meget afkastgivende og mere effektive end statiske billeder, da brugerne foretrækker videoer fremfor billeder. Derfor performer videoer også væsentligt bedre end billeder i Facebooks annonceværktøjer.

 Push marketing

Mulighederne for Push Marketing på Facebook er utallige. Alt ligefra retargeting annoncer, hvor vi rammer personer, der allerede har fundet og vist interesse for dit brand, til det der hedder Look-a-like målgrupper, hvor man giver Facebook et datagrundlag at arbejde ud fra (en e-mailliste, personer der synes godt om din Facebook-side etc), hvorefter Facebook så kan gå ind og finde de personer, der minder mest om dine nuværende kunder/interessenter og vise dine annoncer til.

Med en kombination af disse værktøjer kan vi  øge eksponeringen af dit brand og vise relevante annoncer til folk, der ikke kender det i forvejen.

Facebook samler utallige informationer om deres brugere, som kommer os annoncører til gode. Vi kan målrette meget præcist ud fra de segmenteringsmuligheder Facebook giver os.

Udtalelse

Click in har udvist stor ekspertise på området, og de har håndteret vores SEM marketing (SEO/Google Ads) over alt forventning. De leverer altid timeseddel samt rapporter til tiden samt i et format der giver et godt overblik over de vigtigste KPI’er for vores forretning.
{

Ronni Madsen

Uptime development A/S

Skal vi samarbejde?

Vi hjælper virksomheder med at skabe øget synlighed og salg igennem digitale marketing strategier.

Forside

om os

artikler

guides

kontakt

Naverland 2, 2600 Glostrup, CVR: 38527002
71 96 93 10 / info@clickin.dk

© Click in ApS. Alle rettigheder forbeholdes.